Bruil magazine

Geplaatst op door Marketing & communicatie

Als iemand ons 10 tot 20 jaar geleden had voorspeld welke technologische ontwikkelingen er in 2017 zouden zijn, dan hadden we de boodschapper misschien wel voor gek verklaard. En tóch hebben we dit jaar een duidelijke punt op de horizon gezet bij Bruil.

Een missie, vanuit een duidelijke visie, die we in het jaar 2025 gerealiseerd willen hebben. Niet omdat we nu al weten hoe de bouw er precies uit zal zien. Maar wél vanuit de overtuiging dat twee pijlers in de branche een onmiskenbare rol zullen spelen. Aan de ene kant is dit digitalisering. In de brede zin, dus vanaf het proces van de klant, in de fabrieksprocessen, met slimme producten, tot aan de factuur. En aan de andere kant moet in de bouw het roer om wat betreft het gebruik van primaire grondstoffen. Want wij geloven dat een forse reductie niet alleen kan, maar vooral ook moet. In LAB25 komen onze ambities allemaal samen. Dit is hét programma van Bruil waaronder alle missie-projecten samenkomen.

We kunnen dit natuurlijk niet alleen. LAB25 betekent ook samenwerken. Met partners in de bouwkolom én met onze klanten. In deze uitgave leest u daar al van alles over. Als leverancier in de bouw wil Bruil hét voorbeeld zijn van klantgerichtheid en innovatie. Door te blijven innoveren zijn wij wendbaar en kunnen we snel inspelen op de continu veranderende behoefte van onze klanten. Tegelijkertijd moeten we onze eigen medewerkers voorbereiden opde uitdagingen van de toekomst. Wij nodigen ook ú van harte uit om samen om met ons de toekomst van de bouw te gaan vormgeven. En of de intelligente “drone-silo” werkelijkheid gaat worden? Wie weet!

Lees meer over de laatste ontwikkelingen in ons magazine online. Wilt u hem per post ontvangen dan kan dat natuurlijk ook. 


 

terug naar overzicht