Jongeneel breidt assortiment uit met Bruil!

Geplaatst op door Marketing en Communicatie

De Koninklijke Jongeneel verkoopt per januari 2018 een compleet assortiment droge mortels van het merk Bruil. Jongeneel, van oorsprong een houthandel met ruim 40 vestigingen in het hele land, versterkt hiermee haar marktpositie en kan klanten zo nog beter van dienst zijn. 

Voor de allround vakman 
Jongeneel is gestart met een basisassortiment,  wat bestaat uit o.a. metselmortels, voegmortels, betonmortels, zandcementmortels en montagemortels, dat zich de komende twee jaar verder uitbreidt. Maar, Jongeneel heeft meer plannen. Op korte termijn worden ook Bruil-afbouwproducten, zoals egaline en tegellijm toegevoegd aan het assortiment. Daarmee vindt de allround vakman bij Jongeneel een stevige basis voor zijn klus. 

Kikkergroene producten 
Met deze samenwerking slaan twee sterke merken de handen ineen. Oscar Dekkers, directeur bij Bruil: “We zijn allebei klantgerichte bedrijven met een rijke historie. Mede daardoor passen we goed bij elkaar. Met onze mortels helpen wij Jongeneel te voldoen aan hun klantvraag”. 

Ad Blokker, Hoofd Productmanagement Jongeneel: “De kikkergroene producten van Bruil vallen goed op in onze vestigingen. Ze springen letterlijk bijna uit de stelling”. 

Kijk op https://www.jongeneel.nl/persbericht_bruil voor meer informatie. 

PROOST! Op de samenwerking! 


Foto: Van links naar rechts. Ad Blokker (hoofd productmanagement, Jongeneel), Edith Wolswinkel (productmanager Jongeneel),  Dennis Budding (verkoopleider Bruil droge mortels) Oscar Dekkers (directeur Bruil), Denis Brouwer (algemeen directeur Jongeneel) en Christie van Lohuizen (marketingmanager Bruil). 

 

terug naar overzicht